En stjärna i himlen

Idag blev inget som jag tänkt. Som vanligt. Men det blev ganska trivsamt ändå och dagen är ju inte slut än, så mycket kan fortfarande hinna bli konstigt.

Så här gick det till: I morse vaknade jag tidigt och var urtrött, men släpade mig upp för att skriva ihop lite till skolan. Väl på basgruppen gick vi igenom nåt helt annat. Vi bestämde en massa grejer inför ett semniarium och därefter var det slutbedömning. Det gick bra. Fick G på hemtentan P och jag skrivit. Gött! Fick G på praktiken också..hade iof inte väntat annat.

Sedan gick vi (jag och P) ner mot stan för att köpa nåt till praktikplatsen. Gick via mig och sen via P för att hamna på Baguetten för en pizza. Sen köpte vi godis och P köpte en ryggsäck. På vägen tillbaka hittade P en nyckelknippa som jag lämnade på polishuset och så fick vi stjärna i kanten för det.

Nåja. På vägen från Polisen ringde jag lite om "Rättvis helg", fick inga svar.. :/
Så vid halv tre kom jag hem och här är jag nu.. Jag hade tänkt lägga hela dagen på omvårdnadshemtentan, men det blev inte riktigt så. Det får bli i kväll, såvida jag inte ska packa och göra i ordning till helgen.

I morgon ska jag till Skäggetorp och köpa en motionscykel. En mycket lång historia som jag tar nån annan dag.

Sen ska jag kanske träffa S lite. På eftermiddagen blir det stiftskansliet och träff med förbundsordföranden, sen styrelsehelg. Blir ju bra det. Har helt tappat konceptet, men jag hoppas jag hittar det under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback