HLR

Nu på morgonen har jag haft HLR för de nya sjuksköterskestudenterna. Det gick ganska bra vid första gruppen och ännu bättre andra gången! Så det känns bra. Det var lite svårt att hitta sin roll som instruktör när allt gick på film. Dessutom en ganska duktig tidspress. Med 10 minuter att spela med så blir inte mycket gjort. Men det gick bra som sagt.

Senare ska jag eventuellt träffa P och då ska vi skriva ihop oss om vår pedagogiktenta som ska in på fredag. Jag har en ganska kontrollerad panik angående denna uppgift. Dags att vara klar snart!

Sedan är det AU på stiftskansliet. Måste förbereda lite nu!

Solen skiner idag förresten. Det är bra. Ta er tid att titta ut.
- Förresten, jag ringde skatteverket igår och kollade reglerna. Det verkar inte så komplicerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback