Söndag - vilodag?

Idag var jag på EMA (Endokrin- magtarmavdelning) 0645-1530. Gick idag med en annan sjuksköterska och det gick bra. Fick göra nästan allt helt självständigt, så det var skoj!!

Sedan var det möte med ambulansteamet och prata lite om hur vi ska göra i vår och sommar. Tyvärr lite rundgång som vanligt, men jag antar att det blir så i en del sammanhang.

I alla fall. På vägen hem i bilen så filosoferade jag om det här med att våga. Man kanske skulle våga satsa mer på det man tror på, även om man redan från början inte vågar tro på det. *hm* Djupt blev det.... ;-)

Jag har fått nåt skit på datorn som flippar upp reklamrutor över min skärm varannan minut. Mycket irriterande. Måste ta bort det nån dag. Orkar inte just nu :p Nu ska jag sova och så upp tidigt i morgon för att skriva pedagogiken och så till EMA igen.


(Ytterligare ett inlägg som började med en djup tanke och som slutade i total ytlighet. Inte ens jag bryr mig om att läsa det. Så illa är det idag. Skärpning pågår.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback