En ny vecka - nu ska jag snart börja leva

Helgen är till ända och min omtenta närmar sig oroväckande snabbt. För varje dygn som går kommer den (procentuellt sett) närmare mycket fortare än förut. Läskigt!

I vilket fall. Planerna för veckan är för närvarande storslagna:

Måndag: Fika med M och plugg förstås.
Tisdag: Jag går kanske till kyrkan, ska fundera närmare på det ;-) (Plugg förstås!)
Onsdag: Tenta på morgonen och efter det kanske det blir en tur till Getsjötorp (ett stort kanske)
Torsdag: DS-möte på kvällen. Hemma och bakar på dagen antar jag.
Fredag: En tur till Stockholm och hälsa på A. Det är bara det att han inte vet om det än ;-)
Lördag: Uppdrag med ambulansteamet, SM i Rally i Askersund. 
Söndag: Då ska min födelsedag firas (dock inte min riktiga dag). Jag trodde jag kunde smita, men icke... :-p

Så långt om det. Sedan drar skola igång på måndag (27:e) så det gäller att utnyttja sista lediga tiden! 5 dagar i skolan och sedan Rock for Moc. Puh. Detta blir roliga veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback