Teorier och fakta

Idag tror jag att min hjärna landade. Den senaste tiden har helt fokuserats på Tentan med stort T. Det gick väl sådär, kan bli godkänt, kan bli underkänt. Time will tell. I vilket fall är det över, Tentan är över och tidigare idag lämnade jag även in hemtentan. Så nu inföll ett visst lugn.

Även om det blev lugnt efter Tentan så har dagarna varit fulla ändå. Så märkligt. Spontana besök åt alla håll - trevligt värre - och diverse småsaker att fixa, som jag skjutit på. Det får dagarna att gå fort.

Jag har en teori. Många som kollar min blogg går i min klass. Eller så finns det någon anledning att "alla" besökare försvunnit en tentavecka. Märkligt värre ;-)
Hej klassen!

Igår ringde jag. JAG! Varför då? Jag fattar det inte själv. Eller så vet jag precis: Därför att jag är inte mer än människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback