Effektiv förmiddag

Idag är det tisdag. Skolan började idag vid 09.00 med ny basgrupp. Handledaren var sjuk idag, så vi fick arbeta själva. Jag tycker att det blev ganska seriöst ändå, men det tog bara en timme för att göra presentation, kontrakt, påbörjat scenariot och göra en snabb utvärdering. Sen gick jag till HUB (biblioteket) och skulle låna en bok. Naturligtvis bara ref-ex kvar :-( Dessutom var boken jag ville ha utgången ur sortimentet på Bokvillan och Akedemibokhandeln hade den inte heller. Men men. Det finns ju Internet.

Jag hann också att skotta uppfarten från snö och uppdatera hemsidan (
www.svenskakyrkansunga.org/linkoping), men sen tog visst effektiviteten slut. Det jag gjort nu är vad jag annars hinner på en hel dag.

Hoppas jag får tummen ur och gör lite till basgruppen på fredag så jag kan lägga mina lediga stunder på trevligare saker. :-)

Må mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback