Hemma med nya intryck

Nu är jag nyss hemkommen från ett trevligt möte i Sigtuna. Det har givit lite nya funderingar och inspiration. Tråkigt att inte alla kan få åka på sånt här nån gång i bland. Det är nyttigt.

Det blev en hel del att fundera på under vägen hem. Hur det ska bli i framtiden med styrelsen och saker. Vi hade mycket att prata om där. Eftersom jag inte riktigt hade klart för mig tidigare hur saker och ting låg till så blev jag lite irriterad och uppgiven just nu när jag fick höra lite mer. Så det väcker ju lite frågor om hur jag ska göra till DÅM och sånt. Jag vet ju vad jag vill, men frågan är om jag kan få det så. Får se. Det är AU på onsdag eventuellt, så jag får väl lufta mina tankar där. Dessutom DS-möte på torsdag. Huvanemej så bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du gillade helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback