Jobb(igt) 2

Igår var jag som bekant på arbetsintervju. Jag vet inte om det gick bra. Jag fick titta runt i lokalerna, hälsa på lite personal, m.m. Men jag fick inget jobb. :(
Den jagträffade sa att de inte var säkra på om det fanns ett behov än, men om det fanns det så skulle hon höra av sig. Det är ju alltid något.

Idag var jag på LAH, kommer precis därifrån. Där tog intervjun bara en kvart och jag skulle få veta senast nästa vecka hur det skulle bli. Det verkar vara ett ganska tungt jobb, mycket palliativ vård. Men det borde ju kunna gå det också. Det är säkert en bra erfarenhet i vilket fall.

Så nu håller jag tummarna för att det ska bli nåt, för där verkade det vara ganska lugnt vad det gällde Pilgrim. Den resan vill jag gärna åka på. Hoppas det funkar. Grönebo vill jag ju också åka på, men om man jobbar samtidigt så är det ju "nära" att åka ner över ett par dagar, eller en helg eller nåt. Så det kan ju funka det med.

Nåja. Nu ska jag plugga det sista inför basgruppen. Kanske städa lite.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback