Några dagar har gått

Jag hade egentligen en del att plugga i helgen, men det kom av sig. Helt plötsligt fick jag för mig att spela spel, dataspel. Jag hittade ett program på Internet som gjorde så att man kunde köra gamla DOS-spel i Windows. Det var ett himla bra program som heter "Dos-box" eller nåt sånt.

I vilket fall så kom hela helgen att bli en spelhelg när brorsan och jag satt och spelade Warcraft 2. Hehe. Det var så länge sen känns det som. Kanske inte mer än två år sen sist, men ändå. I vilket fall väldigt roligt.

Idag var det föreläsningar "hela dagen", från nio till tre. Därefter blev det en vända till Bokvillan och i ett ögonblick försvann 1340 kronor. Häpp!

Jag antar att de böcker jag köpte ska göra så att jag klarar terminen galant vad det gäller kirurgin i alla fall och det är ju värt en del. Dessutom är böcker en trivsam inredning, som någon känd figur sa och som jag glömt namnet på.

Kanske dags att börja plugga. Har förresten haft 19 unika besökare på min blogg och 120 visningar eller vad det var. Trevligt. Jag tycker att det är trevligt att ni som faktiskt är på bloggen kommer tillbaka så ofta. Tack! Bloggen är ju mest ett sätt att få anledning att hålla mitt eget skrivande igång och att få testa på en ny form av kommunikation - och på det sättet ganska egoistisk blogg. Men det verkar ju som om 18 personer har haft överseende med det. Det tyder ju på att jag inte är så tråkig ändå ;-)

;-) på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback