Vart är världen på väg?

Jag sitter och funderar på vad Internet gör med människor. Om all denna anonymitet är bra för oss. Jag brukar följa två diskussionsforum på Internet. Den ena frivilligt och den andra mer "ofrivilligt", för den senare försöker jag ta mig iväg från, men har svårt att låta bli att svara på direkta saker till mig. Anyway.

Det jag tänker på är att så många gömmer sig bakom sin anonymitet och är mer eller mindre elaka mot varandra. Jag fattar inte varför. Det är väl inte mer okej att vara elak mot någon bara för att man inte känner den man är elak mot?? Jag blir så trött.

I morgon är det i alla fall dags för Sigtuna. Där ska jag vara snäll. För där är man ju inte anonym och jag känner några där. ;-) Nog för att jag brukar vara snäll annars. Man kanske skulle packa lite.

Ha det bäst! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback