En morgon efter gårdagen

Gårdagen gick åt till diverse små "projekt". Först var jag och kopierade en massa papper till mina ansökningsbrev. Jag ska försöka skicka ut dem i dag eller i morgon. Sedan var jag och klippte mig. Om jag får säga det själv så blev jag riktigt fin. :-)

Nåja. Nu ska jag inte skryta för mycket för då står jag inte ut med lukten (eget skryt luktar illa, ni vet).

Sedan var jag och S på bio, efter att ha hjälpt till i tvättstugan. Vi såg i alla fall "Underbara älskade". Det var ju en film som inte sa mycket. Det handlade om en familj där mamma och lillebror dog i en olycka och då blev överlevande pappa och äldsta sonen naturligtvis deppiga och åkte till sommarstugan i skärgården för att koppla av. Sen hände det ju inte så mycket mer som man inte redan kunde ha räknat ut från början. Nej, det var ingen topp-film. Inte konstigt att vi var kansk åtta pers som såg den. Visserligen 2045 en måndag, men ändå.

Nu är det dock morgon och jag ska ta tag i mitt jobbsökande. Men än så länge vet jag inte vart jag ska skicka mina brev. Det blir till att fundera på.

Vi ses! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback