Stress och press

Nu är jag stressad. Jag har en färdighetsträning efter lunch idag och sen en rapport som ska in på fredag. Jag har precis börjat med den senare. Färdighetsträningen känns inte alls bra, men det får duga - jag hinner inte mer nu.

Jag har hela dagen "ledig" i morgon, men jag vet inte om jag hinner med för det. Dessutom ville jag gärna träffa S innan jag drar till Sigtuna. Får se hur det blir med det. Tur för mig att hon är så tålmodig. Och tvärt om.

Nåja. Nu har jag hittat ganska mycket info från Rädda Barnen och Socialstyrelsen, får se om jag kan värka främ något ur det. Föreläsningarna vi har haft har ju kanske inte sagt så värst mycket. Så tyvärr blir min rapport ganska "torr", just nu handlar det om anmälningsskyldighet och behandling från Soc. Jätteviktigt, men inte mycket till sjuksköterskeperspektiv om man nu inte går och blir skolsköterska eller jobbar på BVC. Tyvärr inte mina planer riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback