En helg med LA-Teamet

image25

I fredags var det uppdrag med ambulansteamet. Det var en ambulans från LA-Teamet + en ambulans från Ambulansservice. Det var en spännande dag. Det hände mycket och det blev lite adrenalinpåslag några gånger.

På lördagen var det cross i Stubbetorp och vi sprang ut på banan några gånger. En lite allvarligare grej, så det blev lite jobb denna dag med.

Söndagen stavas: regn. Det var uppehåll max 30 minuter på hela tiden vi var där. Som tur var hade jag både tjock tröja under + stövlar + paraply så jag klarade mig. Men skitig blev jag... Huvanemej. Men vad kan man vänta när banan täcks av 3 dm lera. Blärk. Som tur var så blev det inte nåt större som vi behövde göra något åt. Skönt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback