Yes, en ny lista!

JAG ÄR? Melankolisk
JAG SOVER? på nätterna oftast
JAG BLIR GLAD NÄR? jag gör nåt skoj!
VEM KRAMADE DU SENAST? En av tanterna på jobbet
VAD SA DU SENAST? "Okej, hej då"
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN? Gröna eller nästan gula
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN? Jag våldgästar C ;-)
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU? Åka hem
VAD HAR DU NU? Överskottsenergi och en längtan att göra nåt konstruktivt
HAR DU SNYGGA SKOR? Sådär. Ibland
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? 05.50
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE? "Tjaba"
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT? Jo
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT? Katten
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? Nyheterna tror jag
KAN DU SPELA FOTBOLL? näpp
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL? Emma P
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV? Emelie
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA? Emelie
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT? Ska man minnas sånt?
SENASTE MAT DU ÅT? Wokad kycklingfilé och ris
SENASTE FILMEN DU SÅG? Ingen aning
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ? Fairytale gone bad
SENASTE FÖRÄLSKELSEN VAR MED? En spork på Naturkompaniet. (En sked-gaffel-kniv i samma "bestick")
DU HETER? Arne
ÄR FÖDD? Ja, sist jag kollade så var jag det.
GJORT IDAG? Jobbat och träffat kompisar
VAD DRACK DU SENAST? Sprite
VEM ÄR DU KÄR i? Det har gått över.
VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Fira brorsans examen och vara ledig
VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL? Träffade Emelie
HUR MÅNGA HAMSTRAR HAR DU HAFT SAMMANLAGT? Inte en enda.
OM DU FICK DÖDA EN ARTIST PÅ ETT PLÅGSAMT SÄTT, VEM SKULLE DU DÖDA? Våld löser inga problem, inte ens Idol-programmet
HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM NÅNGÅNG? Kanske.. Lite tårögd har jag blivit i alla fall.
SISTA ORDET INNAN DU GÅR? Beror väl på vart jag ska och vem det är till.


Tack L. Förlåt att jag snodde den ;-) Men jag kunde inte låta bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback