Ängland

I morgon bär det av till England. Jag tror det kommer att bli en bra resa, för alldeles nyss hade jag en känsla som sa mig "äsch. jag stannar hemma och sover istället". Vid alla tillfällen jag har haft en lite ljummen inställning till resor eller läger har det oftast blivit bättre än om jag har varit förväntansfull. Skumt fenomen det där.

Allt är packat nu, så det känns bra. Antagligen har jag glömt något, men förhoppningsvis inget viktigt. Mycket annat skulle man kunnat göra, som att ladda batterier till kameran, lagt in musik i MP3-spelaren, eller något annat. Men här blir inte mycket vettigt gjort. Kanske ska man sova och gå upp tidigt och göra det.

Bloggen kommer som sagt att vila tills jag kommer hem. Då blir det förhoppningsvis lite bilder och annat skoj! Håll ut. Take care.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag tror att fenomenet kallas resfeber. det har jag alltid. dagen innan är jag så opepp att jag helt enkelt avskyr att som har med resan att göra, och så vill jag bara stanna hemma :) men ni kommer få det lovely!

Postat av: Arne

Kanske det. Det låter som en klyftig teori.
Japp, det tror jag med!! Ha det fint!

2007-06-23 @ 21:45:49
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback