England närmar sig

Dagen:

Resa
England närmar sig. Men kanske inte rent fysiskt. Platttektonikens* profeter lär ju ha ett och annat att invända ;-)

I vilket fall har jag packat i dag, det som gick. En del ligger i tvättmaskinen och annat har jag helt enkelt inte hunnit köpa mig än. Men det är på G. Yes. Jag längtar redan. På söndag gäller det.

Pengar
Fick fakturan idag. Huuuuu.

Jobb
Möte med Distriktsstyrelsen ikväll. Ska vara på kansliet om 45 minuter. Som vanligt hamnar jag vid datorn istället för att göra mig i ordning.

Glädje
Jag insåg nyss att jag har det väldigt bra. Det borde man vara mer tacksam för.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha!
Jag längtar till studenten med. Fast de är lite Pirrigt(?!) Jag kan inte få lika mycke folk att komma som Emelie. Men men. Det är inget o oroa sig för ännu. Två år kvar ju. Hur var din student?

Postat av: Marcus

Jorå, det e rätt skoj faktiskt. Mycket o lära sig bara, får 6st inskolningspass vilket är rätt snålt i jämförelse med lkpg där dem får 15 samt en utbildningsdag. Vi får helt enkelt se hur det går nu i helgen, så du ska ut o resa du...soft...är det något med kyrkan eller? haré!

2007-06-20 @ 14:36:59
URL: http://drygast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback