Musikfest 2007: en sammanfattning

Årets Musikfest var ett tioårjubileum. Jag kan inte säga att det märktes så värst mycket. Men det var trevligt, precis som det brukar vara.

Jag, A och E var där och hade hand om lite "pyssel", bygga kugghjul, en magnetbana, koppla sladdar.. lite av varje. Det var ganska lyckat, en hel del folk kom och ville prova på. Ju sämre band som spelade, desto mer folk kom till oss. Haha. I vilket fall verkade vår närvaro vara uppskattad.

image11

Linda Bengtzing spelade bland andra och hon var inte så illa. Däremot hade jag lite svårt för mellansnacket hon körde med.. Men men. Smaken är väl som baken.

En massa olika band spelade som sagt. Några bra och några så dåliga att det var mest pinsamt. Om man som garageband måste soundchecka i tio minuter för att sedan spela i fem och sen fråga publiken hur mycket tid man har kvar och som avslutning peka finger åt publiken tycker i alla fall jag att man inte har på en scen att göra. Men i övrigt var banden bra, vilket var trevligt. Nästan alltid mycket folk framme vid scenen.

Maten var bra ute på fältet. Hamburgare och korv var vad jag testade.

Nu är jag väldigt trött. Ska eventuellt till Berga i kväll och lämna alla grejer. Får se hur det blir. Först lite plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback