En stulen replik

Rökt en cigarr. Nej. Aldrig rökt. Dessutom stolt över det.
Fått sparken. Nej. Skötsam som man är.
Rymt hemifrån. Näpp. Inte det heller.
Varit i knytnävsslagsmål. Nej. Fy så ointressant liv jag måste ha.
Blivit arresterad. Knappast det heller.
Skolkat. Njae. Missat nåt för att jag har glömt.. eller vad man ska säga.
Sett någon död. Ja. Två hjärtstopp. Inte helt kul.
Varit i USA. Nej. Har egentligen ingen önskan att åka dit heller.
Varit kär. Ja.
Varit i Afrika. Nej, men dit kan jag tänka mig att åka!
Skrivit ett brev till tomten. Nej. Om jag skriver brev vill jag veta att den jag skriver till finns ;-)
Ätit sushi. Ja. Det är nog snart dags igen.
Åkt snowboard. Nej, däremot äger jag en skateboard. Därmed sa jag inte att jag kan åka på den.
Crowdsurfat under en konsert. Haha. Nej. På konserter står jag oftast på andra sidan kravallstaketet.
Gjort en snöängel. Jajemän. Har inte alla det?
Träffat någon som är mer ödmjuk än mig. Ja...det tror jag. Har träffat många fina människor.
Fuskat när jag spelat spel. Hehe. En god fuskare avslöjar sig aldrig.
Byggt ett sandslott. Ja.. Men det var ett tag sen.
Rört en orm. Det tror jag inte. I alla fall inget jag minns.
Blivit rånad. Nej, som tur är. För rånaren.
Vunnit en tävling. Jag är nog inte mycket till tävlingsmänniska.. Men nåt har jag säkert vunnit. Har vunnit en ostkaka på lotteri i hembygdsgården. Det du!
Fått böter. Inte annat än i Monopol.
Inte duschat på en vecka. Ja. Händer på sommarläger i skogen :-)
Varit vilse. Hehe.. Ja..
Varit med i en tv-reklam. Nej. Inte vad jag vet.
Hoppat från en bro. Nej. Hade den varit hög hade jag väl inte suttit här?
Ätit groda. Nej. Varför skulle jag?
Sjungit karaoke.  Nä, dra åt...
Gift mig. Nej. Inte helt aktuellt...
Sjungit i duschen. Jadå. Är man ensam hemma så kan man brassa på.
Stulit den här listan från någon. Jadå. Tro inte att jag kommer på alla korkade frågor själv.
Fastnat med tungan i metall. Ja.. Jag tror jag fastnade i en sked. Den var frusen.
Stannat uppe hela natten. Jadå. Många gånger. Nattkamp, nattpass, läger.. listan är lång.
Varit en cheerleader. Nej. Skulle aldrig falla mig in.
Pratat i telefon i mer än sex timmar.  Nej, inte riktigt så långt.. Inte på samma gång i alla fall. Däremot har jag pratat sönder en mobil.
Trott på spöken. Nej. Men mörkret var läskigt förr. Nu är det mest mysigt.
Gråtit på bio. Nej.
Sagt hej till drottningen.  Nej. Ingen jag har träffat.
Snattat någonting. Nej. Jag är ordningsam sa jag ju.
Varit med i en film som gått på biografen. Nej.
Varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills. Jadå. 
Tatuerat mig.
Men nej! Läskigt med nålar och grejer.
Gått på en blind-dejt. Fikat med folk jag inte känt.. Kanske inte dejt precis. Men trevligt ändå!
Varit avundsjuk på folk med bättre betyg. Ja, om jag tycker jag har varit minst lika bra.
Inte ätit något på 4 dagar.  Nej, fy vad hungrig jag skulle bli. Fast det är klart. Baskermarschen var väl närmast. En tredjedels guldburk på två dagar.. Det räknar jag som "ingenting"
Varit kär i en lärare. Nej..
Piercat mig. Nej. Inte det heller.
Avfyrat ett vapen. Ja. Jag har skjutit luftgevär, AK5 och signalpistol. Hata vapen.
Somnat i skolan. Ja. Zzz
Sovit under stjärnorna. Jaaaaaa. Mer mer mer!
Legat på sjukhus. Nej. Legat i ett sjukhus och sovit.. Dock ej inlagd :p
Brutit ett ben. Nej.
Haft en Britney Spears-skiva. Men nej!
Varit alldeles för snäll. Händer väl titt som tätt.
Fjällvandrat. Ja, så härligt det var. Frånsett lite skoskav var det fantastiskt!
Hoppat fallskärm. Nej. Vad läskigt.
Sett en haj. Inte mer än på tv.
Stekt fiskpinnar i brödrosten. Varför skulle jag ens komma på idén?


Japp gott folk. Världen har blivit försedd med ännu en meningslös lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback