Gute heute alle Leute

Idag var det tenta! Äntligen över. Efteråt blev jag på så fånigt bra humör. Det gick ganska lätt. Själva tentan gjorde jag på kanske 35 minuter och sen satt jag kvar en timme och filosoferade och klurade lite. Så det vore ju typiskt om man hade räknat fel ;-)

Idag är det vår i luften. Det känns överallt, i luften, i humöret, i kroppen. Det är rätt skönt. Jag blev så fånigt glad på vägen hem, helt utan anledning känns det som. Men att vara glad skadar ju inte så det är jag så gärna även om jag inte förstår varför ;-)

Nu ska jag äta och sen skriva det sista på inlärningsplanen och plugga till basgruppen i morgon, så jag lär ha att göra hela dagen och kvällen. *suck* Men i morgon eftermiddag är det över! Tjohoooooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback