Tell them the fairytale gone bad

We can't cry the pain away
We can't find a need to stay
I slowly realized there's nothing on our side


Så låter ett stycke i "Fairytale gone bad" med Sunrise Avenue. Väldigt bra låt! Den snurrar ganska ofta på
Radioseven. Lyssna på den!

Jag sitter och tänkte uppdatera mig lite om diabetes inför praktiken som börjar i morgon! Ska bli spännande. Är lite nervös, men jag tror det ska gå bra! Det är ju en kort och bra vecka - tisdag, onsdag, torsdag. Sen är det en mötesvecka också. På onsdag är det styrelsemöte i Berga, sedan är det årsmöte i ambulansteamet på torsdag och på fredag är det distriktsårsmöte! Ingen annan som har nåt möte jag ka åka på när jag ändå har farten uppe? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback