Uppdatering

Det var en trevlig helg. Det var ganska pirrigt innan, nen när vi väl satt i bilen och närmade oss de småländska skogarna började det kännas bra! Den Heliga Birgitta vakade över oss halvvägs och snart därefter var vi på Gransnäs.

Mötet gick lugnt tillväga kan man nog säga. Det var en del diskussioner om verksamhetsberättelsen och diskussion om motionen till lajvet. Men det blev avslag på den. Sen var det ju helt klart prat om budgeten. Suc! Denna budget denna budget. Det kan man få magsår på om man inte ser upp!

Nåja. På söndagen blev jag i alla fall vald till distriktsordförande. PM till mig själv är att jag till nästa år ska öva mig på mitt sceniska performance. *haha* Kände mig helt malplacerad i en talarstol. Men man kanske vänjer sig.

Först ska jag fixa första mötet och en starthelg. Sen hoppas jag att vi är i gång med styrelsearbetet så jag slipper fundera så mycket på det. Hoppas går ju.

I morgon ska jag på basgrupp, sedan VFU ("praktik") - kvällspasset. Idag gick det väl hyfsat, om det inte hade varit för alla misslyckade prover och nålar. Det var inte min dag idag helt enkelt. Det blir bergis bättre i morgon. Hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback