Vår ute

Når jag drog upp min persienn var det vår ute! Jättesoligt och fint. Jag har försökt att lägga upp en dagsfärsk bild, men av någon fånig anledning funkar det inte?? Jag blir så trött på blogg.se ibland, för varenda gång jag försöker lägga upp ett inlägg eller kolla statistiken eller vad som helst så kommer "Servern hittades inte" upp. *suck*

Nåja. På dagens program står basgrupp, lunch och sen besök på EM-kliniken inför praktiken nästa vecka. Spännande.

Jobbet på LAH lade jag på is, så på onsdag ska jag på intervju på ett boende ute i Valla. Hundrade intervjun känns det som, även om det bara är.. få se nu... 4:e. Jag hoppas jag får nåt jobb nån gång som gör att jag kan hinna med en massa annat skoj. Lite kräsen är jag faktiskt :p Dessutom ganska kaxig som tackar nej till jobb bara för att jag vet att jag kan få nåt annat. Hehe. På torsdag är det intervju i Motala. Ska bli kul att se det "gamla" stället igen. Hela anledningen till att jag ringde dit var för att kolla om deras akutmottagning hade nåt jobb åt mig nu när US akut inte hade det. Men det verkar som de hade jobb på alla ställen utom just där :p

På tal om fick jag veta att jag ska på fältstudie på akuten i tre dagar. Det fick jag veta bara några dagar efter "nej" därifrån. Haha. Akta er! Jag biter mig fast som en igel ;-)
Kan ju vara kul. Kanske kännas lite fånigt också att kanske jobba ihop med dem jag känner igen från ambulansteamet. Men men. Det ska väl gå det med.

Inlärningsplanen ska in idag. Jag kunde ha skickat den igår, för jag tror inte jag kommer att komma på mer under dagen ändå. Men det känns bättre att lämna den sista dagen så man har chansen att ändra sig om man vill.

Nu är det dags att ta tag i det här! Basgruppen väntar! Känns starkt idag, så det kommer gå som en dans! Bara man hugger först.. ;-) Bättre att förekomma än att förekommas!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback