Ännu en dag

Ännu en dag har gått med tentaskrivande. Tidig morgon blev det när jag gick iväg till biblioteket och lånade två böcker, pratade lite med några klasskompisar. Hem och skrev. Sen en sväng ut. Kom hem och åt lite, sen skrev jag lite till. Ringde J och gick och pysslade i garaget med Musikfest-grejerna. J kom förbi och så gjorde vi om våra idéer lite. Ska väl till Berga nån dag och fixa lite.

I vilket fall.. Min hemtenta börjar bli någorlunda bra. Är uppe på 2700 ord ungefär. 300 kvar alltså. Har börjat skriva lite om Callista Roys omvårdnadsteori. Kanske funkar. Måste bara sätta mig in tanken bakom den.

I morgon blir det basgrupp med förberedelse inför kvinnoseminariet. Sen blir det väl skriva som "vanligt" och sen kanske en bio på det. Rapport följer väl framöver kan jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback