En trevlig helg

Nu är det söndag eftermiddag och helgen är snart över för denna gång.

Helgen tillbringades ute på landet från i fredags. I lördags åkte jag till Örebro och hälsade på K. Mycket trevligt och roligt! Äntligen kom jag iväg, jag som lovat det i snart två år. Bättre sent än aldrig.. ;-)

Söndagen innebar att jag sov.. Sen var jag ute och styrde lite och sen har jag städat här hemma. Nu har jag äntligen hittat mitt skrivbord och dammsugit mitt dåliga samvete, dvs det bortre hörnet där alla grejer jag inte orkar ta tag i just nu hamnar förr eller senare. Nu är det tomt. Tjohoo!!

Skrivbordet är nästan tomt det med. Underbart.


I morgon är det en tuff dag. Föreläsning hela dagen till 1545, sen är det arbetsutskott på Stiftskansliet vid 1600. Vid 1830 ska jag träffa två av mina kompisar och hitta på något. Det blir trevligt. Så just nu borde jag ta tag i pluggandet. Dagens ämne är prostatahyperplasi. Det låter ju fint om inte annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback