En vanlig dag

Idag trodde jag nästan att jag hade fått en temporär släng av bulemi. Jag kokade pasta till lunch med en total frånvaro av ögonmått. Detta resulterade i groteskt mycket pasta. Detta med en klick köttfärssås och ketchup blev så här:

image7


Efter lunch var det basgrupp och håll. :p
(Det är fegt att spara till senare!)



Helgen som kommer innehåller lite osäkra uppgifter på vad som händer. Kanske utbildning med amublansteamet och kanske resa. Tyvärr infaller båda eventuella grejerna samma dag. Lite beslutsångest.

Härlig dag med många skiftande känslor. Först dagdrömmar, sen stress, sen beslutsångest. På det så börjar det regna nu. Det artar sig ju det här...jaja.

I vilket fall ska jag ta mig i kragen nu och försöka städa lite. Försöka hitta nåt i röran.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback