Hur man missbrukar bokstäver

Idag har jag varit på det obligatoriska examensarbetesopponentseminariet. Jag vet inte om det heter så, men det blev ett häftigt ord.

I vilket fall. Jag gick sedan hem och pluggade, åt och ringde mina "ordförande-samtal" + sommarjobbet + lite annat. Sen blev det klart med min "beställning" på diverse grejer. Blir ju bra det här. Äntligen tror jag att jag ror iland det här tills musikfesten.

På kvällen var det kyrkan. Grillning med St Hans. Trevligt. Nu ska jag nog sova om jag kommer loss från datorn.



I morgon blir det Ventrurezone, stiftskansliet och sen ambulansen. Jag blir hämtad så det spar ju lite plugg-tid. Skönt det. Hoppas det blir en lugn kväll.

PS. Idag är jag helt färdig. Att inte sova och oroa sig för mycket gör att man blir lite sliten. Men snart, snart, snart är det över. Alla val, all oro inför tenta, all velighet inför resan, allt pyssel inför musikfesten. Då ska jag softa. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback