Shit. I did it again.

Detta inlägg känner jag på mig kommer att bli rörigt. Det beror på lite olika saker. Som att jag träffade S igår och skulle fira någon slags "2-årsdag". Vilket naturligtvis inte funkade, så nu är det som det är med det. Inte alls med andra ord. Tack för fika E. Det räddade dagen. Tack.

Idag kommer det förhoppningsvis ett paket. Lite kul bland allt annat. Under veckan kommer det förhoppningsvis ett till. Jag har beställt min "handväska" nu (se tidigare inlägg). Den är dyr och antagligen helt onödig. Dessutom ångrar jag färgvalet litegrann. Kanske skulle haft en grön istället. Men men. Nu när det går åt en månads CSN på detta så får det vara som det är nu.

Tentan känns läskigt nära nu. Två dagar har jag på mig att plugga, men huvudet är på annat håll. Men jag ska försöka ta tag i det nu. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback