Dag 2 på Boxholm VC

Mitt inlägg kan innehålla spår av stavfel. Mitt högra pekfinger är rött och ssvullet och dunkar taktfast. I förrgår råkade jag få in en bit gammal tapet bakom nageln och idag har inflammationen (kanske på väg mot infektion) Allan etablerat sig. Så därför kan jag inte skriva med det fingret och fingersättningen är helt hopplöst förlorad!

Idag var det dag 2 på VFU:n som det så fint heter. Jag var ute i samhället (Boxholm) och fick lägga om lite sår, vara med och sätta kateter och lite annat. Det var en del inne på vårdcentralen också, sår där också i olika storlekar och modeller. En givande dag!

Efter dagen blev det en spontan te-fika hos E. Trevligt. Så trevligt det blir bara man vågar sticka näsan utanför dörren! Borde man göra oftare. Slutar man att blogga och sitta på MSN så kanske man till och med blir social ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback