Natti natti

Idag var jag på operation. Det var ganska spännande. Fick vara med på två neuro-operationer. (Fick se en bit hjärna, ännu en erfarenhet rikare). Eftersom jag funderat på att läsa vidare till "narkossköterska" så gick jag med en sådan idag för att se lite mer hur det är. Mycket intressant. Men shit vilket ansvar och vilket jobb! Jag blev imponerad över att man ens kan hålla reda på så många pryttlar på en och samma gång.

Min egen insats idag, förutom att ställa frågor om alla självklarheter, var att sätta lite nålar (och då menar jag inte några små blå pluttnålar.. här snackar vi ORANGE och GRÅTT! Fy sjutton...) Det är ju alltid lite roligt.

Sen hem till det ständigt väntande pluggandet. Å där är jag nu. Men nu är det snart dags för att sövas själv, dock all by nature!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback