Berguvar och elefanter

Sigtunahelgen är till ända. Sammanfattningsvis kan man säga att det var intressant att träffa de andra styrelserna och ordförandena, att få tips och trix för hur man kan göra. Jag fick en hel lista med bra tips efter att ha samlat dem lite i smyg =)

Det var spännande möten, både de formella och de mellan mig oc hde andra människorna där. Sist men absolut inte minst var det kul att träffa folk!

Det finns mycket att säga om helgen. Men jag tror jag låter det vila så länge. Att beskriva en känsla är inte bara omöjligt. Det är dumt också, för då tappar den lite av sin magi.

För två veckor sedan började jag ana det. I lördags blev känslan en tanke. Idag fick jag bekräftelse på den. Jag har börjat leva igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback