7 mil för långt

Nu har det gått för långt! Jag sitter i godan ro och pluggar barns utveckling. Är just nu inne på slutet, puberteten. Men sak samma. Jag lyssnar på musik och på datorn har jag ALL sorts musik. Min spellista är 2,8 dagar lång. I vilket fall.. helt plötsligt går Roland Cedermark igång och jag tycker tänker långt bort i medvetandet att det är ganska trevlig musik.

MEN SHIT! Det är ju samma musik som de spelar på hemmet! Eller åtminstone nåt den äldre generationen skulle lyssna på. Jag har blivit gammal! Insikten drabbar mig likt en spark i mediastinum. Terapi? Starka mediciner? Vad hjälper mot detta??

Kommentarer
Postat av: Johannes

Du är SÅ körd! Du har passerat Point of no return med råge. Går du ut på klubb så kommer du bara verka patetisk. Storhandlar du med ICA-kortet också? :-P
Nä, så farligt är det nog inte ännu. Se bara till att det inte blir någon vana!

Postat av: Louise

Hihi, vi får hoppas att han blir smickrad :P

2007-09-20 @ 16:24:05
URL: http://louisewallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback