Ännu en dag

Jag är fortfarande förkyld. Det är ju typiskt.... Det vill inte ge sig riktigt. Huvudvärk, feberkänsla och all denna snor! Att det inte tar slut är ju helt märkligt. Men tur i alla fall att jag inte blev sjuk under RfM eller inför Nattkampen, så på så vis är det ju tajmat.

AU igår. Ganska konstruktivt kanske man kan kalla det. Vi fick mycket pratat och maten var god. =)

Idag är det plugg som gäller. Undersökningsplanen är klar och i morgon är det träff med handledaren. Hoppas den där elefanten som sitter på mitt huvud har lust att stiga av då.

I helgen blir det plugg och ta det lugnt. Kurera mig lite mer. Nästa helg bär det av till Bunn, den stora metropolen utanför Ölmstad. Om ni fortfarande inte hänger med i geografin så ligger det neråt Jönköping och Gränna. Ungefär. Där är det en "förtrollad natt....kamp". Det ska bli skoj! Hoppas vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback