En lång natt går mot dag

I morgon ska jag på Nattkamp. Detta roliga arrangemang som får mig att bli som "barn" på nytt. Jag var på min första Nattkamp år 2000, straxt efter min konfirmation. Då hade jag ingen aning om vad som väntade mig, men av någon anledning kom det att bli ett av de bästa minnena från konfirmationen. (Även om det var efteråt.)  Nåja. Sedan dess har jag varit med varje år, så detta blir min 8:e omgång. Å jag ser fram emot det lika starkt nu så som förr. Om inte mer. *haha*

Nästa år är det speciellt. Då är det "vår" tur, alltså Linköpings distrikt som ska anordna kalaset. Det ska bli skoj. Jag har ju kommit med förslag på plats och tema som klubbats, så jag känner mig väldigt inblandad. =)

Det kommer bli roligt. Nu ska jag packa det sista och sen ska jag se om jag kan skriva klart mitt PM till måndag, för på söndag eftermiddag har jag en vag aning om att jag inte kommer att vara i skick att kunna producera en vettig text överhuvudtaget. *haha*

Ha en bra helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback