En strut

Idag har jag kommit på att jag kan skriva på datorn helt utan att titta på vare sig tangentbord eller skärm och ändå skriva helt rätt och jättefort. Det är ett tydligt tecken på att jag använder datorn lite för mycket.

Nåja. Jag har även upptäckt att några människor inte är vad jag trodde de var. Samt att de jag inte trodde så mycket om i själva verket var helt toppen.

Jag har också upptäckt att folk läser min blogg. Från jordens alla hörn. Åtminstone Sveriges. Jag får se om det spelar någon roll i statistiken att jag tagit bort adressen från min MSN. Samtidigt är jag sjukt nyfiken på vilka det är som läser bloggen. Några namn känner jag till, men sedan får jag gissa ganska mycket. Lämna en kommentar om du läser detta! Ännu har jag inte kommit på vem av er som bor i Örnsköldsvik. Det kanske är pinsamt att erkänna?

I morgon är det fullt upp. Skola 8-12 och sedan "hälsodagen" på Katastrofmedicinskt centrum 13-17. Jag ska förevisa blodtryckskontroller för T1:orna. Tror jag. Eller om vi skulle göra kontroller på dem, jag fattade inte riktigt. Det märks vad det blir, men nåt sånt var det.

Examensarbetet går framåt. Jag har en kompis att skriva ihop med, ett ämne och en bra början. Det artar sig detta.

Så. Nu ska jag sova. Lägga sig vid tio som när man var yngre.. Men jag är fortfarande ung i sinnet... *haha* ...och trött.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser! Då och då iaf.. :)

Postat av: Johannes Almborg

Jodå Arne, jag läser här med ojämna mellanrum!

2007-09-10 @ 21:43:46
URL: http://www.jalmborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback