Mysteriet är löst!

Ett mysterium är löst ;-) Nu vet jag vem av mina bloggbesökare som är från Ö-vik ;-)

Idag har jag mailat om Nattkampen. Men naturligtvis tog det nästan en halvtimme att skriva ett mail, som på bara en sekund åts upp av Hotmail bara för att jag tröck på fel knapp. ("Tröck" är förresten ett väldigt östgötskt ord! Hör av er för översättning om ni inte förstår.) Nåja. Jag skrev ett nytt..

Nu ska jag plugga till telefonrådgivningen på måndag. Jag har läst om vaccinationer mot röda hund och nu ska jag ge mig på mässling och scharlakansfeber. Känns lite läskigt detta.. Massor att plugga så det är hög tid att sätta igång! Nu.


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Läs gärna mitt inlägg om självförtroende i min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback