Supersugen

Ikväll såg jag "Supersugen" på bio. Till en början satt jag och skruvade mig nervöst i stolen och undrade om jag hamnat i fel film, men efter ett tag tog det sig. Den var faktiskt rolig. Otroligt larvig humor, men vad sjutton.

Idag hade jag en tanke, men den föll bort. Kanske efterdyningar efter ett nästan vaket dygn i helgen på Nattkampen. Vi vann inte, ganska tippat, men det var ju roligt i alla fall! Väldigt lerigt på sista kontrollen så jag tog med mig ett kilo lera hem tror jag.

Men som sagt, tanken kommer kanske senare. I morgon är det DS-möte direkt efter skolan, ska bli kul. Jag måste bara hitta gnistan. Jag vet inte var jag lade den. Som tur är är det Sigtunahelg snart. Det är där den brukar finnas.

Jag har saknat någon idag. Shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback