XYZ

En lång dag idag. En mening utan verb. En dag utan så mycket händelser helt enkelt. Först basgrupp med utvärdering som säger precis samma saker som alla andra utvärderingar. Sedan plugg inför seminariet i morgon, det som handlar om omvårdnadsbegrepp. Jag har för mig att jag skrev om det tidigare.

Samtal på MSN, slösurfa på nätet. Plugga. Fippla med Facebook (ja, jag är nere i det träsket också). Så går ännu en dag.

Måndag och tisdag var helt igenom röriga dagar. Inget blev som det skulle. Men vad gör man? Jorden fortsätter ju ändå att snurra, så det är väl bara att stanna kvar och vänta.

Snart helg! Det ska bli så skönt att komma iväg! Sigtunahelger brukar vara bra för självförtroendet, så jag hoppas på en ny kick i år! Sen är det väldigt kul att träffa folk också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback