Detta är fånigt roligt

Som sagt. Jag gillar att leta efter fåniga listor! Här kommer ytterligare en i högen:

Gillar du ketchup? Japp. Men inte på vad som helst!
Vem saknar du inte? Vilken dum fråga... Det är miljaredrs människor jag inte känner på denna jord, så antagligen dem?
Senaste film du såg? Hmm.. Beck kanske?
Vem är snällast just nu? Säkert många. 
Vad behöver du mest av allt just nu? En avklarad HBM4-tenta
När var du senast full? Haha.
Har du varit & festat på charterresor? Nej. Har aldrig åkt "charter" och när jag rest har jag inte festat....
Är du glad nu? Nöjd, men inte glad.
Favoritstad i Sverige? Linköping.
Favoritstad utomlands? Assisi.
En kaka som du älskar? Kladdkaka
Kan du visa dig ute helt osminkad? Varje dag.
Går du upp när klockan ringer? Japp.
Vad dricker du helst när du går ut? Men åh..
Vill du hångla? Kunde varit trevligt.
Brukar du sitta hemma själv & dricka? Vatten?
Vad ser du fram emot mest de närmsta 3 månaderna? En avklarad tenta, Rock for Mock, Nattkamp
Vad gjorde du vid midnatt? Hade precis somnat.
Vad var det senaste du åt? Macka.
Kan du köra bil? Jajemän, både bil och bandvagn. Haha.
Vad gillar du att spendera pengar på? Nördiga prylar och mitt eget välbefinnande (t ex sånt som är roligt och gör mig glad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback