En ly lista! Tjoho.

1. Värsta känslan?
Att vakna och inte veta var man är.


2. Bästa känslan?
Att vara omtyckt och älskad.


3. Din första tanke när du vaknar?
Nej. Inte än!


4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
"Sonne" av Rammstein. Dock är min telefon på ljudlös 99% av tiden.


5. Har du någonsin varit kär?
Ja.


6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Tapeter, tavla, anslagstavla, ett litet skåp och lite annat.


7. Vad har du under sängen?
Massor.


8. Ser på?
Nyheterna och Simpsons ;)


9. Lyssnar på?

Allt möjligt!

10. Skriv nått smart!
Man ska aldrig fråga "Hur är det?" om man inte kan hantera ett dåligt svar.

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Säg det...


12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
"Vi hörs senare :)"


13. Vad vill du bli när du blir stor?
Narkossköterska och egen företagare.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Fråga dem! Jag vet väl inte.. Men jag kan gissa på ambitiös, ständigt trött och lite smått tokig.


15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Som om jag skulle skriva det på en blogg...


16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Sprint. Jag var snabbast i skolan på högstadiet, men sen kom det av sig...


17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Blindtarmen sägs det att man kan klara sig utan..


18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Otroligt stark.


19. Vad är du beroende av?
*haha* MSN kanske?


20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
En kompis, för då är inte ön öde längre.


Kommentarer
Postat av: Johannes

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Narkossköterska och egen företagare.
-Arne Ring -Jag söver dig för 1500:- (500:- extra och jag söver dig för gott!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback