En lista

  • Vädret utanför mitt fönster: Mörkt och natt. Det är nog uppehåll.
  • Lyssnar på just nu: Datorns sus, ananrs är det tyst.
  • I går gick jag och lade mig: Alldeles för sent, precis som alla andra dagar
  • I dag vaknade jag: Alldeles för tidigt efter att ha somnat för sent. Ca 07
  • Jag har på mig: Svarta byxor, skjorta och randiga strumpor.
  • Senaste person som ringde mig: Min bror
  • Senaste person som jag ringde upp: Linn
  • Senaste person som skickade sms till mig: Linn
  • Senaste person som jag skickade sms till: Linn
  • Senaste vän jag addade på Facebook: Det minns jag inte..
  • Som addade dig: Det minns jag inte heller.
  • Senaste person som mejlade mig: Linn, förutom all spam som kommer
  • Sista sajt som jag kollade på: www.svenskakyrkansunga.se. Jag kikade på bildarkivet.
  • Ska göra idag: Det är ju snart morgon. Då ska jag sova, sen ska jag pyssla med båten och städa lite hemma. 
  • Bra eller dålig dag idag? Än så länge är det natt, men jag hoppas den blir bra.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback