Uppdatering

En liten uppdatering på vad som händer och sker:

Jag har blivit sjuk. Det började i söndags kväll med lite allmän olustkänsla, på måndagen var jag på praktiken och sen borta på kvällen, och började känna mig riktigt risig då. Knaprade Ipren och gick sedan och lade mig och vaknade en timme senare med världens febervallning. Jaja. Tisdagen tillbringades i sängen och idag, onsdag, har jag orkat vara vaken i hela 4 timmar i sträck.

Jag missar en del skoljobb tyvärr. Lite stressande.

Påsken var fin. Jag tog ledigt från allt skoljobb och hade några lugna dagar. Skönt. Fick ett påskägg av S i måndags. =)

Det är väl vad som hänt sen sist.. Det har säkert hänt mycket annat också, men jag orkar inte utveckla det mer.



Jag har förresten insett att det är ganska mycket pyssel med att vara ordförande. Inte några stora, jobbiga saker, men mycket "smått". Det kommer frågor och åsikter på mail, allt från en trasig länk på hemsidan till om vi ska engagera oss i Fair-Trade City.

Sen ska DS-helgen planeras. Men det är ett mindre problem tycker jag, för så fort det är nåt praktiskt, handfast att göra då är det inte alls jobbigt. Hur dumt det än låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback