Dagdrömmar

image31

Jag gör ett slags "undantag" och visar en bild på mig själv. Jag satt och drömde om lite frihet, så här dagen innan tentan. Förra året var jag och brorsan i fjällen och det var härligt härligt! Jag skulle vilja ge mig ut igen. Kanske inte samma ställe, men något långt bort, orört och fritt. Jag vill helt enkelt se nåt annat är mina böcker.

På bilden har vi precis kommit fram till vägens slut - hit men inte längre. På andra sidan vägbommen börjar vandringen. Just nu kommer jag inte på vad stället hette, men jag har varit där två gånger. Det är väldigt fint.

Vi hade ingen aning om vad vi hade gett oss in på. Våra "minimala" packningar (i alla fall jämfört med många andra vandrare vi mötte) var något sneda (notera topplockets läge i jämförelse med mitt huvud :p) och skorna var kanske inte helt ingångna, men vad gjorde det. Rolig blev det ändå!

Jag vill ut igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback