Drömmar

Gårdagens inlägg blev visst lite i överkant vad det gäller nördighet ser jag nu. Men det får nog vara så.

Idag har jag pluggat, gick upp redan straxt efter nio och kom igång ganska snart. Pratade lite i telefon (med bättre resultat idag), sedan mer plugg, äta, plugg, fika, plugg.. Nu är jag ganska seg och funderar på om dagens plugg-beting inte är över snart.

Min blogg är för närvarande ganska ointressant på tal om inget. Det händer ju inget i mitt liv som kan vara så skoj. Min flexi kom igår. Var ju roligt för min del så jag får den i ordning till Rock for Moc. Dit längtar jag lite, för då vet jag att tentan är gjord och jag får träffa lite folk! Jag får sån abstinens av att sitta här och glo.

Jag drömmer lite också. Om framtiden. Det ser ljust ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback