En uppdatering om vad som hänt

Det händer en hel del i världen. Men tyvärr har jag ju inte hunnit skriva om det här. Men om jag ska ta lite snabba klipp ur mitt liv under sommaren så ser det ut så här:


  • Jag har jobbat. Superroligt jobb emellanåt. Jag har lärt mig mycket tålamod och slutat förvåna mig över saker.
  • Jag har rest till England på Pilgrimsresa. Skoj det också. Underbar natur och kul folk. Saknar er.
  • Jag har jobbat. Jobbade ännu mer efter resan. Totalt blir det sex veckor.
  • Jag har åkt ambulans. Några uppdrag med ambulansteamet. Några händelselösa, medan andra har varit med ett lite större adrenalinpåslag. Spännande.
  • Jag har varit på läger. Grönebo med tema "Hjältar". Skoj! Underbart att bo med Vist, det var så roliga barn, ungdomar och ledare. Kul på lägret i övrigt också, förstås. Saknar er ännu mer.
  • Jag har pluggat. Japp. Trist men sant. Har en omtenta 21 eller 22:a augusti. Måste plugga. Det rliga är att jag har lärt mig massor nytt! Läste intressant avsnitt om Erytropoetin som exempel. Intressant.
  • Jag har lite kvar att se fram emot: Fiska hos Ax på fredag. Gött! Sen blir det ju tenta och skola och lite sånt, men jag ska förhoppningsvis träffa M och lite andra kompisar jag inte sett på länge. Saknar er med!
  • Efter att skolan startat ska jag på Roc for Moc! Tjo. Lajbans.
  • Sist men inte minst har jag gjort en ny bekantskap i A. Så trevligt det är att ha någon att prata med lite nu och då. Hoppas vi hörs mer och ses framöver!

Så är läget.. Jag flyttar till en fast Internetanslutning nästa vecka, så då blir bloggandet bättre! Då är semstern slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback