I morgon...

I morgon är det Rock for Moc. Denna tillställning jag sett fram emot ett tag, det som gett lite framtidslängtan. Nu är jag snart där. Det ligger bara knappt ett dygn och 18 mil längre bort. Jag tror det blir roligt, bara jag själv hittar lite go i morgon. Jag får sitta och ladda i min ensamhet i bilen upp. Som tur är får jag sällskap i bilen hem, åtminstone de första 14 milen, annars hade man väl tråkats ihjäl.

Har lite grubblerier för hur 17 jag ska hitta dit. Men det löser sig väl. När 50/50 chansen är slut kan man ju alltid ringa en vän och fråga. Eller fråga publiken. Det funkar, för det har jag sett på TV.

Ikväll är det RIX-Fm festival. Hoppas man inte träffar nån man känner. Jag känner inte för det idag. Men antagligen är hela stan där.

I vilket fall. Bilen ska packas nu, så jag kan dra snabbt och enkelt i morgon.

Förresten.
www.sjukvardare.se är nästan offentlig nu. Ta en titt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback