Kejsarens nya kläder

Nu har jag äntligen fattat hur man ändrar utseendet. Eureka! Så här blev det.. Kommentarer?

Det blev lite suddig bild överst - jag fattar inte riktigt varför. Det bara blev värre och värre desto mindre jag gjorde bilderna? Borde det inte vara tvärt om - att det blir suddigare desto större man gör? Allt gjort i det fantastiska programmet Paint. :-)

EDIT: Jag har nu gjort om filen till GIF-fil, och då tar det inte en halv dag att ladda den, men å andra sidan blev färgerna kass.. Kan någon ge ett bra tips eller... snälla, hjälp!!

EDIT2: Bilden ligger desstom på en gratis-server som har irriterande mycket down-time. Men vad gör man... Får ta tag i den här bloggen efter tentan (22/8).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback