Glada dagar

Igår var det fullt upp! Jag var i skolan vid 8.15 och betade av en heldag med fördighetsträningar i CVK, subcutan venport, ventrikelsond och läkemedelsberäkning. Sedan traskade jag i maklig takt till bussen och åkte till Norrköping och hälsade på C. Det blev en fika på "Fräcka frökens" och sen besök i lägenheten. Tack för en trevlig kväll!!

Sedan tog jag tåget hem och ovan tåg-åker som jag är (jag åker ju bara när det är någon annan som betalar :p) så visste jag inte hur man betalade med värdekort, men fick hjälp av en hjälpsam kille med en kldästil som säkert har något namn som jag aldrig har hört. Nåja. Att man ser alternativ ut och är onykter är uppenbarligen inget hinder för att vara hjälpsam ;-)

Sedan pratade jag med K i telefon på vägen hem. Trevligt. Tråkigt nog har jag Comviq kompis så det kostar ju multum i minuten. Men jag får väl ringa igen på ett hemnummer.

I vilket fall var det trevligt allt sammans så jag gick och smånynnade på vägen från stationen, trots kyla och snö! Jag var på så bra humör =)

Idag har jag varit på AU mest hela dagen, 10-16 ungefär. Det var skoj. Det var trevligt och jag tyckte vi var väldigt konstruktiva! Det blev en bra uppdatering av hemsidan (
www.svenskakyrkansunga.org/linkoping). Det blev ju tre gånger så bra som när man är ensam och grejar! Sen åt vi en massa massa godis (jag blev akut godissugen på vägen förbi kiosken) och sedan på Steve´s - kyckling och pommes.

Nu på kvällen gick jag och brorsan och köpte pizza. Sen har jag suttit och pluggat på om diabetes till basgruppen i morgon. Det är nästan lite tragi-komiskt. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback