Schnart fertig

Rapporten går som den går. Just nu är jag väldigt missnöjd med allt. Jag fattar inte hur man ska komma på bra frågor och när jag väl kom på en så kom jag inte på några bra svar. Typiskt PBL. Eller typiskt mig. Jag vet inte vilket.

Nu brottas jag med Vancouver-systemet. Skulle du komma på att du är en hejare på det så ring mig. Nu.

Jag luftade huvudet lite genom att åka till stationen och hämta biljetter till Sigtuna. Vi är på plats runt halv ett. Inte mycket kvar av dagen då. Men det är ju skönt, för jag får ju en fredagskväll "ledig". Inte för att jag ska göra något märkvärdigt då, men i alla fall. Njuta av att min rapport är klar kanske.

Eller kurera mig lite. Jag har fått ont i halsen. Det kom igår tror jag och nu börjar det bli jobbigt. Men det löser sig nog. =) Sen ska jag försöka sluta skriva min blogg som Åke Edvardsson. Bara korta meningar. En massa punkter. Dessutom jobbigt att läsa. Tycker jag. Ja. Ni ser själva. Så går det när man har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback