Magi

Jag överlevde gårdagen! Hurra! Tidigt upp, pluggadenågon timme, sen till skolan på föreläsning, sen lunch, sen föreläsning igen som drog ut lite på tiden. Jag stressade som en idiot genom stan till stiftskansliet för att ha AU som höll på till cirka 1815 och flängde vidare till torget där jag träffade "grabbarna" vid 1830. Vi åt en pizza, pratade (väldigt trevligt) och så kom jag hem vid runt 2130. Sen pluggade jag en stund sen satt jag och pratade på MSN (för en gångs skull nåt vettigt!) och så somnade jag några timmar senare med ett galet uttryck i ansiktet.

Idag var det basgrupp utan handledare. Vi pysslade inför seminariet i morgon och sen gick jag till frisören. I eftermiddag blir det styrelsemöte i Berga. Trevligt. "Lite" stressad inför tentan som är om alldeles för några dagar.

Jag känner redan galenskapen komma krypande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback