Aj aj aj

Huvudet värker, tankarna står stilla. Nacken är stel.

Under natten till fredag vaknade jag av att jag hade frossa, men till morgonen hade det gått över, men ändå kollade jag tempen. 38,1. "Inte så farligt" tänkte jag och cyklade först till skolan och lämnade kameran och så for jag vidare till stiftskansliet. Träffade Maria på vägen som tyckte jag borde ligga hemma och tycka synd om mig själv. Orka göra det. Men framåt elva fick jag ge upp för frossan och huttra mig hem för att sova några timmar.

I morse hade det gått över. Men nu har jag så ont i huvudet så jag vet inte vad jag heter snart. Suck. Vad jag gnäller... Välkommen till Arnes gnäll-blogg.

En annan dag kanske är bättre.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha, ja kanske det.. men jag tänker inte kasta bort 300 000 för att mitt CV skall se bra ut, då erkänner jag hellre att jag valde fel (om jag nu tar det beslutet) :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback